An Unbiased View of سکه یا طلای آب شده

Wiki Article

به‌همین دلیل در زمان معاملات طلای آب شده باید دقت زیادی نمایید، مخصوصاً به انگ حک ‌شده بر روی آن!

۰۶ گرم)، ربع سکه بهار آزادی (۲.۰۳ گرم) و سکه یک گرمی (۱.۰۱ گرم) وجود دارند. جالب است بدانید که میزان طلای موجود در سکه تمام بهار آزادی معادل ۹.۷۶ گرم طلای ۱۸ عیار (۷۵۰ از ۱۰۰۰) است.

مهم است بدانید وجود نگین و سنگ بر روی قطعه طلا تنها قیمت خرید آن را افزایش می‌دهد و زمانی که آن را بفروشید سودی بابت آن سنگ یا نگین نصیب شما نمی‌شود.

اما یک نگرانی در این بین وجود دارد و آن اینکه ممکن است طلای دست دوم، کم اجرت یا بی‌اجرتی که شما می‌خرید تقلبی و فاقد اصالت باشد.

نکته مهمی که سرمایه‌گذاران باید در هنگام خرید طلا توجه نماید، این است که قیمت طلایی که خریداری می‌نمایند تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد.

یک فناوری که دنیا را متحول کرد اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

دسته ‌اول طلاهایی هستند که سالم و کم کارکرد بوده و به‌عنوان طلای دست‌دوم در ویترین قرار می‌گیرند و مجددا به فروش می‌رسند.

صفحه اصلی > سکه : سکه یا طلای آب شده: کدام برای سرمایه گذاری مناسب‌تر است؟

پس در زمان معاملات طلای آب شده، به حک شدن شماره سریال دقت کنید و جهت استعلام می‌توانید از سامانه گویای عیار طلا اتحادیه طلا و جواهر استفاده کنید.

مشکلاتی که نگهداری و نیز خطراتی که در این باره غیر از خطر سرقت وجود دارند هم در این باره می توانند عیب تلقی شوند.

این فروشگاه‌ها باید علاوه‌بر فروش طلای آبشده، خرید آن‌را نیز با قیمت مناسبی انجام دهند تا اگر مشتری قصد فروش طلای آبشده داشته باشد با مشکل مواجه نشود.

اما اگر هدفت دارایی طلا به عنوان یک جواهرات زیبا و قیمتی هست، سکه‌های طلا ممکنه برات جذاب‌تر باشن.

مثلاً اگر قصد خرید خانه یا وسایل منزل را دارید، مطمئن باشید که با خرید سکه در این چند ماه، می‌توانید ارزش پولتان را در برابر نوسانات قیمتی کالای موردنظرتان حفظ کنید. نگران افت قیمت سکه هستید؟ افت قیمت سکه با افت قیمت کالای موردنظر شما هماهنگ است و همین شما را از ضرر دور خواهد کرد.

website امیدواریم این نوشته برای شما مفید بوده باشد. اگر شما هم به پاسخ سوال طلای آب شده بخریم یا شمش طلا رسیده‌اید، نقطه نظر خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

Report this wiki page